Startup Vox Group a.s. – sociální síť Rexvox.com

Náš start up, kterého jsme se zúčastnili na http://webexpo.cz

Úvod

Dnešní společnost se sice navenek globalizuje, ale uvnitř panuje velká nejednota. Každý je proti každému a snaží se prosadit sám na vlastní pěst. Hledají se rozdíly místo abychom viděli, co máme společného. Tlak velkých nadnárodních firem a lobby je tak velký, že státní moc již není schopna dále odolávat jejím tlakům a doslova rezignovala. To se projevuje na morálním a ekonomickém úpadku celé společnosti, korupci a skepsi obyvatelstva. V reklamě na internetu, v předražených službách mobilních operátorů a poskytovatelů energií jsou doslova „blokovány“ velké finanční zdroje, které chceme uvolnit a zpřístupnit široké veřejnosti.

Vox Group a.s. je komerční akciová společnost zaměřená na bezrizikové kolektivní podnikání a zisk široké skupiny občanů. Různými podnikatelskými aktivitami využíváme síly skupiny k tvorbě zisku, který rozdělujeme mezi jednotlivé akcionáře. Akcie rozdáváme zdarma, za propagaci naší společnosti a za aktivitu na našich portálech.Umožňujeme i lidem, kteří nemají vlastní kapitál, zkušenosti, nebo čas, aby využili některou z možností našich projektů.

Více informací na adrese: http://www.rexvox.com/group/18/?t=web

Kdo je cílová skupina vašeho produktu či služby?

Hlavní cílovou skupinou jsou uživatelé internetu, kteří nejsou spokojeni se svojí životní úrovní a aktivně s ní chtějí něco udělat, přestože nemají speciální znalosti, kapitál ani nejsou v lokalitě, která nabízí výhodné výdělky. Další významnou skupinou jsou uživatelé internetu, kterým můžeme nabídnout webové služby, jež mohou sami do blízké budoucnosti ovlivňovat. Je předpoklad, že obě skupiny se budou prolínat a hranice bude co nejmenší.

Počet registrovaných uživatelů je cca. 4tis. Z tohoto počtu je asi 3tis. přeneseno z minulých projektů a 1tis. uživatelů se registrovalo v průběhu minulých 5 měsíců. VIP členů je cca. 100. Počet akcionářů je zhruba 30.

V jaké vlastnosti se váš startup zásadně liší od konkurence?

Přestože jsme obyčejní lidé, jsme přesvědčení, že máme unikátní myšlenku. Pokud víme o něco podobného se ještě nikdo nepokusil. Naše odlišnost je v tom, že majitelem je každý, kdo projeví zájem a zapojí se zdarma do projektu.
Není předpoklad, že případná konkurence (např. FB, Google, O2 apod. ) začne najednou
rozdávat akcie a zisky svým uživatelům za aktivitu a uživatelé se budou moci aktivně podílet na rozhodování.

Základní principy:
1. Vytvoření velké skupiny akcionářů, kteří budou propagovat svou firmu a kteří se budou
podílet na zisku.
2. Vytvoření životního Vox stylu
3. Nenásilný odchod od stávajících poskytovatelů předražených služeb
4. Budování kolektivní firmy, která rozdělí zisky spravedlivě
5. Přispění k sociálnímu smíru mezi občany
6. Politická moc ve společnosti jde vždy ruku v ruce s ekonomickou mocí. Aby se dosáhlo
pravé vlády většiny, je třeba mít širokou, bohatou a spokojenou střední vrstvu obyvatelstva.
Náš projekt přispívá k větší stabilitě společnosti tím, že umožňuje široké vrstvě občanů
podílet se na komerčních aktivitách naší firmy, umožňuje plně rozvinout kreativitu i těch
občanů, kteří nemají dostatečné prostředky k podnikání. Dále zvyšuje koupěschopnost
obyvatelstva. Vše bez jakýchkoli právních nebo finančních rizik. Nenáročnou hravou formou.

Jakým způsobem řešíte problémy zákazníků, popř. jak naplňujete jejich potřeby?

1. První již stávající akcionáři si rozdělí stávající zisk firmy
2. Příliv dalších by tímto neměl být problém
3. Využít síly skupiny k tvorbě dalšího zisku

Jak vyděláváte peníze?

Nevybíráme žádné registrační poplatky. Počáteční investice 2 mil. Kč přišla ze soukromých zdrojů a další investice by se měly postupně dosahovat ze zisků z reklamy a dalších podnikatelských aktivit firmy, balení výrobků. Pokud nepřijde nějaká neočekávaná událost můžeme nový projekt bezproblémově financovat velmi dlouhou dobu z již stávajících aktivit firmy.

Předpoklad výnosů:
V roce 2011 byl obrat firmy Apool Werke, s.r.o. ca. 25 mil. Kč. Tyto aktivity přecházejí na nově vzniklou firmu Vox Group a.s.

Předpoklad zisků jsme provedli srovnávací metodou zčásti podobných projektů např.:
Nejmenovaný portál hledání zaměstnání: zisk v roce 2010 přes 20 mil. Kč
Předpoklad návštěvnosti: 20 tis. /den
Nejmenovaný tuzemský portál uvádí cca.:
5 milionů uživatelů a zisk 1 mld. ročně => zisk za 1 uživatele 200 kč/rok.
Tento údaj považujeme za maximální, neboť portál poskytuje více jak 15 různých
zaběhnutých služeb. Realisticky lze vycházet ze zisku mezi 20 – 100 Kč za uživatele a rok.

Toto je pro prosperitu firmy naprosto dostačující. Pro zisk všech uživatelů však nikoli.
Zisk mohou docílit pouze aktivní uživatelé – akcionáři, kteří budou kreativně propagovat svou firmu. Bude třeba rozvinout další již zmiňované projekty (virtuální operátor, prodej el. energie,obchod,..), aby bylo možné v dostatečné výši přerozdělovat zisky dalším akcionářům.

Jaké jsou měsíční náklady na provoz vašeho startupu?

V současné době jsou náklady na vlastní server cca. 5tis/měs. (produkční server – živá síť + vývojářská verze s SVN)
Náklady na vývoj aplikací, úprav, grafiky, propagace cca. 8tis/měs.
S růstem se budou náklady zvyšovat dle potřeby aktualizování HW a SW.
Do dnešní doby bylo proinvestováno zhruba 200tis.
Zakládáme si na transparentnosti, proto máme založen transparentní účet na kterém veškeré výdaje a příjmy lze sledovat: https://www.fio.cz/scgi-bin/hermes/dz-transparent.cgi?ID_ucet=2000253648

Jaká je vaše marketingová strategie?

Hlavní idea je na adrese http://www.rexvox.com/group/18/?t=web

Ze současné zkušenosti víme že většina uživatelů volí raději další akcie firmy , než
jednorázovou nízkou odměnu. Odměna za aktivitu se stanovuje podle klíče pro všechny
stejného a je počítána automaticky v modulu peněženky na portále www.rexvox.com.
Popis jednotlivých projektů, popis funkce modulu peněženky a ostatní funkce naleznete v centrální skupině společnosti www.rexvox.com/group/18/?t=web
Jsme toho názoru, že stanovit přesnější rozvahu o budoucích ziscích firmy je pro velký počet neznámých údajů prakticky nemožné. Pokud se podaří zaujmout veřejnost naší myšlenkou, bude možné alespoň částečně zvrátit současný trend ve společnosti, hromadění kapitálu u několika málo nadnárodních firem.

Co vás coby podnikatele zvýhodňuje oproti konkurenci?

Oproti konkurenci nás zvýhodňuje unikátnost a transparentnost myšlenky, velmi široký potenciál znalostí případných spolupracovníků, kteří budou moci realizovat svoje nápady a síla společného kolektivního myšlení.

Dále pak přijímání nových myšlenek, diskuze nad nápady, přijímání nových společníků.

Jak dnes lidé řeší problém, který řeší váš startup?

Většina problém neřeší, resp. nemají sami sílu něco řešit. Např. přecházejí od operátora k operátorovi, od distributora energie k jinému distributorovi apod.

Příspěvek byl publikován v rubrice Energetika, Průmysl, Služby, Telekomunikace, Všeobecné se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Komentáře nejsou povoleny.